Fredagen den 13:e

En varm svettig fredag den 13:e... Vilken jävla helvetesdag.


För fem år sedan hittade jag en 5 hunka på stan. Och idag 2010 så gick förmiddagen åt skogen.

För första gången i mitt liv har jag haft otur fredagen den 13:e. Simon och jag skulle åka ner på banken för att äntligen hämta upp mitt legitimation, på vägen ner så la moppen av. Vajen till gasen gick av, så vi fick rulla hem moppen... Utmattande.

När vi hade kommit hem gick jag över till grannen för att låna deras moppe, jag bah WIHOOOOOOO slipper gå.

startade den inte.

Tillslut så gick jag ner till stan och innan hade Simon och jag tjafsat, sen tjafsade vi mer och det utlöste ett krig.

Jag ska aldrig mer säga att jag har haft tur på den här dagen, för hela förmiddagen har varit ett helvete.

Postat av: molly

svar: Antar det ;) Hänger inte med nån annan asiat, så... haha :D

2010-08-13 @ 16:24:32
URL: http://mollywood.devote.se
Postat av: molly

svar: men är du kille?

2010-08-13 @ 22:36:08
URL: http://mollywood.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0