Då var sommarlovet slut...

OCH DET KÄNNS FÖRJÄVLIGT RENT UT SAGT!
¨
Det är en mardröm att veta att jag ska upp 08:00. Jag har inte klivit upp så tidigt på 10 veckor.
Hjälp.
¨
Men det ska bli skönt med lite rutiner igen... He-he-he.
¨
Sämst, ärligt. Det här suger. Inte skolan jag ska till utan att sommarlovet är ÖVER.
Vi är på väg mot höst, vinter, mörker, kyla och snö...



HURSOMHELST så är det så himla befriande att jag inte ska tillbaka till jävla Hagaskolan.
¨
Simon åkte hem för ca en timme sedan, SJUKT TRÅKIGT!!


Det kändes som igår när jag tog farväl utav grundskolan och nu står jag här och ska börja 1:an på gymnasiet.
¨
Snart tar jag studenten kan jag lika gärna säga...

¨
Vill tacka alla för ett underbart sommarlov och speciellt Simon, som var det första!♥ Jag älskar dig!
¨
Börjar redan längta tills nästa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0