Blandat

Det finns bara en sak som är dålig med sommarlovet, och det är att man vänder helt och hållet på dygnet. Vaken på nätterna och sover på dagarna. Det är ganska så jobbigt faktist för när man sover på dagarna missar man så himla mycket. Men imorgon har jag bestämt mig för att försöka ta mig upp i hyffsad tid äta en riktig superdunder frukost och sedan fördriva tiden med lite Tv-spelande innan vi ska fara på Ikea.


Förut så bloggade jag inte så ofta, men nu när jag väl har börjat blogga mer så vill jag göra nya inlägg hela tiden. Haha bloggen blir som en drog. Och så är det nog för dom allra flesta skulle jag tro, för det är extremt många ungdomar som har en egen blogg. Men det är inte så många killar som har en blogg, och det tycker jag är lite tråkigt. Det är mest en massa barbietjejer som bloggar om vad dom har köpt.

Aja, nu blir det en god nattmacka med philadelphiaost.

.Sovgott.




Postat av: Aye

Hellu^^

Vad gör du?<3

2010-08-12 @ 14:09:59
URL: http://Ayeland.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0