Åttlingar

Jag klev upp 07:25... bra jobbat med tanke på att jag började 08:30.

Sedan när jag hade klivit upp så kände jag mig som en sur smörklump... ställde mig i tvättstugan och valde ut ett par rena trosor.
(07.30)

Jag: Vem duschar?
Mamma: Shanti, vadå ska du duscha?
Jag: Aa... tror det... kanske.
Mamma: Jag ska också duscha.
Jag: Men det ä luuuuuuugnt, jag skyndar mig allt jag kan!!

Så snabba jag sprang och ställde mig i duschen och var klar på TIO minuter. Så snabbt har jag inte duschat sedan jag skulle på Darins konsert 2006.
(07:40)

Over N Out.

När jag var på övervåningen så fönade jag håret, plattade det och klädde på mig. Det var då... efter det jag skulle sätta mig i garderoben... och sminka mig.

Jag satt på golvet mitt emot min spegel, där jag alltid sitter - och sminkade mig.

SEN!! jag vet inte hur jag såg det eller hur jag märkte det. Men då kommer det en

STOR ''Imse vimse spindel klättrar ner för tråd, ner faller regnet...'' Då gjorde min målbrottsröst succé.
(07:50)

''HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR KOM UPPPPPPPPPPPP FOOOOOOOOOOOOOOORT!!''

Jag satt på golvet... där började min spindeltrauma om.

Den var brun med fet kropp... den var 1 cm ifrån mig och det var tur att jag satt 1 cm åt sidan annars hade
jag fått den i håret :( :( :( :( :( FYFAN!!!! Den var snabb som blixten. Den åkte ner där med sin fula tråd och landade på golvet som om det var han som ägde marken.

Jag ba: Ehhh, motherfucker get out of here!

Nej, så jävla cool var jag inte.

När jag kom hem från skolan så satt det en liten spindel på halldörren med fet kropp och vita ränder... jag slog ihjäl den.

Han var inne på vårat territorium, punkt slut. Han var liten men i min rädsla var han en vithaj. Jag har fått nog... måste dom komma till mig hela tiden...

Varenda gång jag ska duscha så kommer dom fram (vi har duschen i källaren och där trivs dom...såklart, jag bor ju här).

He-he-he-he. Låter hemskt. Men det är fräscht. Ja, det är ju enda meningen varför spindlar lever. För att visa att det är fräscht.
¨
Åtta ben vettö...
¨
VAD ÄR DET FÖR FEEEEEEEEL?!?!?! KAN NI BARA DRAAAAAAAA.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0