#3

Sara om Frågestund, I'll give it a try:
vart på Kreta var ni och hur var shoppingen där? köpte ni nåt?:)

Vi var i Rethymnon... Väldigt fin stad fast vi låg avlägset från centrumet vilket vad både bra och dåligt. Det var ca 9 km till det riktiga. Shoppingen var jättebra om man jämför med Turkiet, där var både shoppingen och maten inte bra någonstans. Men... bortsett från om jag ska jämföra med Turkiet så var shoppingen hur bra som helst. Säljarna flög inte på en och man fick lugn och ro. Just i Rethymnon hade dom mycket som var likadant på alla affärerna... Men för olika priser. Kläder där var inte i min smak och inte Simons heller, men annars så:).

Jag köpte en vit tygväska, handduk, armband och flipflops! Jag kan visa bild?
Simon köpte en grön/röd tygväska, två handdukar, klocka (present) och armand (present).

P.s det var verkligen betalbart där också. Det blir definitivt Kreta igen!;) Kram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0